Friday, August 20, 2010

My First Blog....

1st Post In my Blog…..
Haaa..akhirnya dapat juga aku buat blog aku sendiri..dah lama aku idamkan blog nie.Sepanjang perjalanan kau nak buat blog nie,ianya bermula dengan isma…isma yang mulakan blog nie,if tidak kerana dia..pasti aku takkan dapat buat blog aku nie..tujuan aku buat blog nie adalah,untuk menceritakan tentang apa yang berlaku dalam kehidupan seharian,apa yang aku fikir,apa yang aku Nampak dan apa yang aku rasa..pada masa yang sama..aku dapat berkongsi pengalaman aku dengan orang lain..dan aku rasakan ianya tidak salah pun selagi ianya tidak keterlaluan..mahupun menyinggung perasaan orang lain..sebelum nie,aku bukan lah berminat sangat dengan blog nie,bila aku dengar blog..huuu..aku teringat tentang orang yang Free Thinking..Orang Free Thinking nie adalah orang yang meluahkan secara spontan apa yang diorang rasa dan fikir tanpa ada sempadan.Tetapi bagi aku ianya tidak salah selagi kita menghormati perasaan dan entity orang lain.Kita hidup dalam komuniti dan apa yang yang penting dalam hidup berkomuniti adalah menghormati orang lain..tak kira pada agama,bangsa,bahasa..dan warna kulit.huuu..by d way..nie je la yang aku nak tulis untuk post yang pertama aku..

2 comments:

  1. ok 4 the beginning. its good 4 u b.. nant sampai ade cucu cicit bole tgk entry u.. hehe i hope this blog will help u reduce "kemarahan u" better luah dlm blog. ;p btw.. i love u!!!

    ReplyDelete
  2. baru lg ek??
    tkpe2..
    stat slow2 :)
    btw keep in touch :))
    selalu2 la visit my blog k..

    ReplyDelete